dimecres, 29 de maig del 2019

Últim examen del curs.

Ningú ho hauria dit, però el curs s'acaba, s'acaben les classes i s'acaben els exàmens. què ens falta, doncs? dir què entrara i com a l'últim examen. M'hi poso.

Llengua:
  • Identificació de complements verbals.
  • Substitució d'aquests complements pels pronoms normatius.
  • Identificació de frases coordinades i els seus subtipus.
  • Identificació de frases juxtaposades i la seva classificació.
  • Identificació de frases subordinades i els seus subtipus (substantives, adjectives i adverbials).
  • Correcció d'un text.
Literatura:
  • Del Noucentisme, Josep Carner i les Avantguardes es poden preguntar qüestions similars a les que teniu al llibre: 9.4, 9.5, 9.6, 9.7, 9.17 i 9.18 que trobareu a les pàgines 268-270.
  • De poesia pot sortir un o més dels poemes que hem fet a fi de fer-ne l'estudi mètric, localitzar figures, explicar contingut, definir paraules i tot el que hem anat fent sobre aquest gènere durant aquest temps.
Si a més voleu tenir una mica de puntuació extra a l'examen, podeu fer un text de màxim 7 línies on, sense cap falta d'ortografia, coherència, cohesió... expliqueu què destacaríeu d'aquest curs que, com tota la resta, ha passat volant.
Aquí, i com no pot ser d'una altra manera, teniu el meu:
Ahir érem setembre, començàvem el curs i m'aprenia els noms de tot de gent que no coneixia o que, com a màxim, coneixia dels passadissos. Avui som juny, ja sé com us dieu, a uns us conec més, a d'altres menys, uns em feu patir més que els altres, la majoria m'heu fet somriure en algun moment i, entremig, tota una gamma de sentiments que fa que ja sigueu un trosset de vida, de la meva vida. 

Us deixo l'enllaç on podreu trobar les fotos que vaig fer durant el viatge de final de curs: 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada