diumenge, 22 d’abril del 2018

Expressió oral (3)

Us vaig prometre que avui duria la meva expressió oral feta. de fet us en duc dues, una que m'ha sortit millor i l'altra que no tant, amb tot, les dues tenen errades, les escoltarem i apontarem allò que de cadascuna us sembli que falla o que està bé. Finalment els posarem una nota.




He escollit un fragment que a la meva edició és a les pàgs 129-131; quan la Ma Rosa parla amb en Quirze per dir-li que ha decidir marxar perquè té por del que sent del Marçal l'escena II del 2n acte.


vosaltres heu de fer, com mínim, això, la lectura dramatitzada; en grups o individualment, trieu el fragment que us convingui pel nombre de gent que sereu, penseu que són un parell de minuts per persona, per tant, com més gent us ajunteu, més llarg serà el vídeo que haureu d'enviar i a l'inrevés.

Quina nota em posaríeu, tot tenint en compte aquesta rúbrica que heu de seguir?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada