dilluns, 26 de setembre del 2016

2a expressió escrita.

Ja toca fer la segona miniredacció.

Recordo com s'han de presentar:

  • En un full blanc, preferiblement de reutilització.
  • Amb la data i el vostre nom a la banda dreta superior del full.
  • Amb el núm. i el títol de la redacció al centre del full i a sota del vostre nom i de la data. 
  • Amb la millor lletra possible i respectant tant els marges com la separació entre línies.
  • Amb la paraula núm 50 marcada amb una doble ratlla. 
  • Acabada amb un punt i final.


El temes seran més o menys generals, no cal que respongueu amb la veritat, sempre podeu utilitzar la imaginació, ara, l'expressió ha de ser coherent.

La professora, us marcarà i us corregirà les faltes i us puntuarà l'expressió seguint tres ítems concrets: 

  • A: adequació, el text és adequat a la situació comunicativa que demana el text. (1 punt)
  • CC: el text ha de ser cohesionat (tenir el contingut necessari i ha d'obviar el prescindible( i coherent (els nexes han d'estar ben emprats). (4 punts).
  • C: correcció: el text ha des ser correcte en tots els aspectes (ortografia, morfologia, sintaxis i lèxic). (5 punts)
I ara el tema:
La segona miniredacció ha d'explicar a quin lloc, real, imaginari o virtual, us agradaria poder anar en aquells moments que no voldríeu ser on sou, i per tant, té com a títol:
On m'agradaria perdre'm.
Aquí teniu la meva:
A mi m'agradaria perdre'm a una gran diversitat de llocs: platges paradisíaques, selves exhuberants de vegetació... però si ho hagués de fer ara mateix, preferiria no haver d'anar tan lluny i poder-me perdre dintre d'un calaix ple de roba neta. M'imagino l'escena: fujo // d'una discussió que no m'agrada tenir i em barrejo amb tot de mitjons i samarretes que fan bona olor. Els sento com continuen barallant-se, però tant m'és: jo descobreixo que els mitjons són boles enormes que puc intentar escalar i les samarretes tenen un munt de plecs on amagar-me i somiar i em sento bé.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada